Όροι και προϋποθέσεις αγοράς

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις αγοράς

για όλες τις εταιρείες του ομίλου Novoferm Group στη Γερμανία

Κατάσταση 09/24 - Ισχύει από 01/09/2024

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις Αγοράς ισχύουν για όλες τις συμβάσεις αγοράς και τις συμβάσεις για εργασίες και υλικά με ή χωρίς παρεπόμενες υπηρεσίες εγκατάστασης για λογαριασμό της
NOVOFERM. Από 01/06/2024, το προσωπικό πεδίο εφαρμογής επεκτείνεται στις ακόλουθες εταιρείες του ομίλου

  • Novoferm GmbH, Schüttensteiner Str. 26, 46419 Isselburg (Reg.: AG Coesfeld HRB 7771)
  • Novoferm Vertriebs GmbH, Schüttensteiner Str. 26, 46419 Isselburg (Reg.: AG Coesfeld HRB 12057)
  • Novoferm Spare Parts GmbH, Isselburger Straße 31, 46459 Rees (Reg.: AG Coesfeld HRB 13895)
  • DSS Docking Solution und Service GmbH, Springrad 4, 30419 Ανόβερο (Reg.: AG Hannover HRB 202851)
  • Novoferm Verladetechnik und Service GmbH, Willi-Bleicher-Straße 7, 52353 Düren (Reg.: AG Düren HRB 2646)
  • Novoferm tormatic GmbH, Eisenhüttenweg 6, 44145 Dortmund (Reg.: AG Dortmund HRB 14016)
  • Novoferm Riexinger Türenwerke GmbH, Industriestraße 12, 74336 Brackenheim (Reg.: AG Stuttgart HRB 320355)
  • Novoferm Siebau GmbH, Backeswiese 23, 57223 Kreuztal (Reg.: AG Coesfeld HRB 14898)

εφεξής συνοπτικά NOVOFERM και εφεξής "εμείς" ως ο αντίστοιχος συμβατικός εταίρος του αναδόχου.

I. Γενικοί όροι και προϋποθέσεις για συμβάσεις αγοράς και συμβάσεις έργου

Τμήμα 1: Πεδίο εφαρμογής:

1.1. Δίνουμε παραγγελίες σε επιχειρηματικές συναλλαγές με επιχειρηματίες (§ 14 BGB) αποκλειστικά βάσει των ακόλουθων όρων και προϋποθέσεων αγοράς και παραγγελίας. Αυτοί ισχύουν και για όλες τις μελλοντικές συναλλαγές με τον ανάδοχο. Ο ανάδοχος είναι ο επιχειρηματίας στην περίπτωση συμβάσεων έργου και υπηρεσιών και ο πωλητής στην περίπτωση συμβάσεων αγοράς.

1.2. Όροι και προϋποθέσεις του αναδόχου στους οποίους αντιτασσόμαστε εκ των προτέρων δεν θα αποτελέσουν μέρος της σύμβασης. Με την εκτέλεση της παραγγελίας μας, αναγνωρίζονται οι δικοί μας όροι αγοράς και παραγγελίας για την παρούσα και όλες τις επόμενες παραγγελίες, ακόμη και αν γίνεται αναφορά στους όρους του αναδόχου σε επιβεβαίωση παραγγελίας, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο ή σε άλλη αλληλογραφία του αναδόχου.

 

Τμήμα 2: Παραγγελία:

2.1. Μόνο οι παραγγελίες που γίνονται εγγράφως, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών παραγγελιών σε μορφή κειμένου, είναι δεσμευτικές. Οι προφορικές ή τηλεφωνικές συμφωνίες, καθώς και οι μεταγενέστερες τροποποιήσεις και συμπληρώσεις μιας συναφθείσας σύμβασης απαιτούν την έγγραφη ή τηλεγραφική επιβεβαίωσή μας. Οι παραγγελίες πρέπει επίσης να επιβεβαιώνονται από τον ανάδοχο σε ηλεκτρονική μορφή κειμένου εντός δύο εργάσιμων ημερών.

2.2. Τα σχέδια που επισυνάπτονται στα ερωτήματα και τις παραγγελίες μας είναι δεσμευτικά.

2.3 Αποδεικτικά στοιχεία, πληροφορίες και συνοδευτικά έγγραφα σχετικά με νομικές συνθήκες-πλαίσιο που αφορούν το έργο ή το παραδοτέο πρέπει να επισυνάπτονται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας σε τυποποιημένες μορφές αρχείων (π.χ. PDF) χωρίς αίτημά μας.

2.4 Τα έγγραφα που χρησιμοποιεί ο ανάδοχος στις επιχειρηματικές συναλλαγές με τη Novoferm πρέπει να περιλαμβάνουν Αριθμός παραγγελίας, αριθμός προμήθειας, εταιρεία του ομίλου, εργοστάσιο, κέντρο παραλαβής, αριθμός ταυτότητας, αριθμός αντικειμένου, πλήρες κείμενο του άρθρου/περιγραφή του αντικειμένου, ποσότητες και μονάδες ποσότητας καθώς και ΑΦΜ (για εισαγωγές από την ΕΕ).

 

Τμήμα 3: Υποχρεώσεις προστασίας:

3.1 Σχέδια, μοντέλα, μήτρες, υποδείγματα ή δείγματα που παρέχονται από εμάς παραμένουν στην ιδιοκτησία μας. Πρέπει να επισημαίνονται ως ιδιοκτησία μας. Εάν τα σχέδια, τα μοντέλα, οι μήτρες, τα πρότυπα ή τα δείγματα αναπτύσσονται για εμάς κατά την εκτέλεση της παραγγελίας, καθίστανται ιδιοκτησία μας. Ο Ανάδοχος μεταβιβάζει σε εμάς αποκλειστικά και αμετάκλητα όλα τα δικαιώματα που προκύπτουν για εμάς βάσει του νόμου περί διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, του νόμου περί υποδειγμάτων χρησιμότητας και του νόμου περί σχεδίων και υποδειγμάτων κατά την εκτέλεση της παραγγελίας. Ο Ανάδοχος μας παραχωρεί αμετάκλητα το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και τροποποίησης των απεικονίσεων, όπως σχέδια, σκίτσα, δείγματα κ.λπ. που αναπτύσσονται για εμάς κατά την εκτέλεση της παραγγελίας. Η αποζημίωση για τη μεταβίβαση και την παραχώρηση αυτών των δικαιωμάτων περιλαμβάνεται στην τιμή σύμφωνα με το τμήμα 5. Ο Ανάδοχος αναλαμβάνει ρητά την υποχρέωση να μην αναπαράγει τα έγγραφα και τα αντικείμενα που του έχουν τεθεί στη διάθεσή του χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας, ούτε να τα διαθέσει σε τρίτους για επιθεώρηση ή διάθεση, ούτε να τα καταστήσει προσιτά ή να τα χρησιμοποιήσει με άλλο τρόπο για σκοπό εκτός των παραγγελιών μας και να μην παραδώσει τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με αυτά σε τρίτους είτε σε ακατέργαστη κατάσταση είτε ως ημιτελή ή τελικά προϊόντα. Ο ανάδοχος υποχρεούται να αντιμετωπίζει τα εν λόγω έγγραφα και αντικείμενα καθώς και την τεχνογνωσία που μεταβιβάζεται από εμάς στο πλαίσιο της επιχειρηματικής σχέσης ως επιχειρηματικό απόρρητο και να τα χειρίζεται εμπιστευτικά. Ο ανάδοχος υποχρεούται επίσης να τηρεί μυστική κάθε γνώση που αποκτά μέσω της χρήσης τους- αυτό δεν ισχύει εάν καθίστανται δημόσια προσβάσιμα χωρίς καμία ενέργεια εκ μέρους του. Ο Ανάδοχος ευθύνεται για κάθε ζημία που προκύπτει από την υπαίτια παράβαση της υποχρέωσης αυτής.

3.2. Όλα τα έγγραφα και τα αντικείμενα πρέπει να μας επιστραφούν εάν δεν είναι πλέον απαραίτητα για την εκτέλεση της παραγγελίας. Δεν επιτρέπεται η διεκδίκηση δικαιωμάτων παρακράτησης επί των εγγράφων και αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένων των αντιγράφων που δημιουργήθηκαν.

 

Τμήμα 4: Όροι παράδοσης, προθεσμίες και συνέπειες καθυστέρησης:

4.1. Οι συμφωνηθείσες προθεσμίες και ημερομηνίες παράδοσης είναι δεσμευτικές και νοούνται ως άφιξη στον τόπο παραλαβής που αναφέρεται στην παραγγελία. Εάν δεν αναφέρεται τέτοιος τόπος, καθοριστικός είναι ο τόπος εκπλήρωσης.

4.2. Η παράδοση γίνεται DDP σύμφωνα με τους Incoterms® 2020. Ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας δεν μεταβιβάζεται στη Novoferm πριν από την παράδοση των εμπορευμάτων στον συμφωνημένο προορισμό.

4.3 Εάν η παράδοση ή η υπηρεσία συμφωνηθεί σε ελεύθερο τόπο εγκατάστασης, η εγκατάσταση πρέπει να πραγματοποιηθεί με έξοδα του αναδόχου (συμπεριλαμβανομένου του γερανού ή του ανυψωτικού εξοπλισμού).

4.4 Πρέπει να ενημερωθούμε εγκαίρως για τον χρόνο παράδοσης. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι παραδόσεις πρέπει να γνωστοποιούνται ηλεκτρονικά σε μορφή κειμένου έως τις 10.00 π.μ. Εάν αναμένονται καθυστερήσεις, ο ανάδοχος πρέπει να μας ενημερώσει αμέσως, αναφέροντας τους λόγους και την αναμενόμενη διάρκεια της καθυστέρησης. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης καθυστέρησης, δικαιούμαστε να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση.

4.5. Τα αγαθά πρέπει να παραδοθούν στους χρόνους που ορίζονται στην παραγγελία. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δεχτούμε παραδόσεις εκτός των ωρών αυτών.

4.6. Κάθε παράδοση πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής στο οποίο αναγράφονται ο αριθμός παραγγελίας μας και τα στοιχεία που απαιτούνται για την αδιαμφισβήτητη κατανομή και ιχνηλασιμότητα των παραδοθέντων αγαθών.

4. 7 Για τις ποσότητες, τα βάρη και τις διαστάσεις, καθοριστικές είναι οι τιμές που προσδιορίζονται από εμάς κατά τον έλεγχο των εισερχόμενων εμπορευμάτων.

4.8 Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δεχτούμε μερικές, υπερβολικές ή μικρές παραδόσεις που δεν έχουν συμφωνηθεί.

4.9 Οι παραδόσεις και οι υπηρεσίες δεν επιτρέπεται να γίνουν πολύ νωρίς ή πολύ αργά. Η πρόωρη παράδοση ή παροχή δεν έχει ως αποτέλεσμα να καταστεί νωρίτερα απαιτητό το τίμημα της παράδοσης. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή μιας μη έγκαιρης παράδοσης ή υπηρεσίας δεν συνιστά παραίτηση από τις απαιτήσεις που δικαιούμαστε λόγω της καθυστερημένης παράδοσης.

4.10 Εάν αναμένεται αναπόφευκτη καθυστέρηση της παράδοσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την υποχρέωση να μας ενημερώσει αμέσως σχετικά και ταυτόχρονα να μας προσφέρει νέα ημερομηνία παράδοσης. Εάν αυτή είναι μεταγενέστερη των 2 εβδομάδων από τη συμφωνηθείσα ημερομηνία παράδοσης, έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση. Ο Ανάδοχος μπορεί να απαιτήσει να αποφασίσουμε για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός τριών ημερών από την ενημέρωσή του.

4.11 Ο Ανάδοχος κηρύσσεται έκπτωτος εάν δεν τηρηθεί η συμφωνηθείσα προθεσμία. Στην περίπτωση αυτή, δικαιούμαστε τις νόμιμες αξιώσεις. Όλες οι ζημίες και τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από καθυστερημένες παραδόσεις και υπηρεσίες επιστρέφονται από τον ανάδοχο. Τα πρόσθετα έξοδα για ταχύτερους τρόπους μεταφοράς που καθίστανται αναγκαία λόγω υπέρβασης των προθεσμιών παράδοσης ή εκτέλεσης βαρύνουν τον ανάδοχο.

4.12 Επιπλέον, έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση μετά την άκαρπη παρέλευση περιόδου 2 εβδομάδων και να απαιτήσουμε την επιστροφή των εξόδων και την αποζημίωση για απώλεια εμπιστοσύνης ή αποζημίωση αντί της εκτέλεσης.

4.13 Εάν ο ανάδοχος αθετήσει τη συμφωνηθείσα προθεσμία, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε συμβατική ποινική ρήτρα ύψους 0,3% του ποσού της παραγγελίας ανά εργάσιμη ημέρα, με ανώτατο όριο το 5% του ποσού της παραγγελίας. Σε περίπτωση σύμβασης έργου, το συμβατικό ποσό είναι η συμφωνηθείσα αμοιβή- σε περίπτωση σύμβασης αγοράς, είναι η συμφωνηθείσα τιμή αγοράς. Η επιφύλαξη της διεκδίκησης της συμβατικής ποινικής ρήτρας μπορεί να εξακολουθεί να διεκδικείται μέχρι την εξόφληση του τιμολογίου. Αυτό δεν αποκλείει τη διεκδίκηση αξιώσεων αποζημίωσης λόγω παρέλευσης της προθεσμίας, ανεξαρτήτως νομικής βάσης. Ωστόσο, η συμβατική ποινική ρήτρα συμψηφίζεται με αξίωση αποζημίωσης λόγω καθυστέρησης.

4.14 Η ανωτέρα βία μας δίνει το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση εν όλω ή εν μέρει ή να αναβάλουμε την παραλαβή σε μεταγενέστερη ημερομηνία σε περίπτωση προσωρινών εμποδίων (απεργίες, λουκέτα, λειτουργικές διαταραχές χωρίς δική μας υπαιτιότητα κ.λπ.) Θα ενημερώσουμε αμέσως τον ανάδοχο για το γεγονός αυτό. Στην περίπτωση αυτή, ο Ανάδοχος δεν δικαιούται να απαιτήσει αποζημίωση.

Τμήμα 5: Τιμές:

5.1. Οι συμφωνηθείσες τιμές (τιμή αγοράς ή αμοιβή για εργασία) είναι σταθερές τιμές χωρίς ΦΠΑ. Εάν οι τιμές δεν έχουν ακόμη καθοριστεί κατά την παραγγελία, πρέπει να αναφερθούν από τον Ανάδοχο στην επιβεβαίωση της παραγγελίας μας. Η σύμβαση τίθεται σε ισχύ μόνο εάν δεν έχουμε αντιταχθεί στην τιμή που αναφέρεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας εντός 5 εργάσιμων ημερών.

5.2. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά σε μεμονωμένες περιπτώσεις, η τιμή περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες και τις παρεπόμενες υπηρεσίες του Αναδόχου καθώς και όλα τα παρεπόμενα έξοδα (π.χ. κατάλληλη συσκευασία, έξοδα μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένης τυχόν ασφάλισης μεταφοράς και αστικής ευθύνης, εκφόρτωση).

5.3 . Οι αυξήσεις των τιμών ισχύουν μόνο εφόσον έχουν συμφωνηθεί μαζί μας εγγράφως πριν από την παράδοση ή την εκτέλεση της υπηρεσίας. Εάν ο Ανάδοχος μειώσει γενικά τις τιμές που συμφωνήθηκαν μαζί μας μετά τη σύναψη της σύμβασης ή μετά την παράδοση αλλά εντός της περιόδου πληρωμής, η μειωμένη τιμή θα χρεωθεί και σε εμάς για την εκκρεμή ή ήδη ολοκληρωμένη παράδοση ή υπηρεσία.

 

Τμήμα 6: Συσκευασία:

6.1. Το κόστος συσκευασίας περιλαμβάνεται στη συμφωνηθείσα τιμή. Διαφορετικά, τα έξοδα συσκευασίας αναλαμβάνονται εν όλω ή εν μέρει μόνο εάν αυτό έχει συμφωνηθεί εγγράφως μεταξύ του αναδόχου και εμάς.

6.2 Οι συμφωνηθείσες οδηγίες συσκευασίας και αποστολής πρέπει να τηρούνται αυστηρά. Τυχόν έξοδα που θα προκύψουν για εμάς λόγω μη τήρησης των οδηγιών αποστολής βαρύνουν τον Ανάδοχο. Το ίδιο ισχύει και για τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από περιστάσεις για τις οποίες ο Ανάδοχος είναι υπεύθυνος για μια αναγκαία ταχύτερη μεταφορά.

6.3 Η συσκευασία πρέπει να είναι σύμφωνη με το νόμο, συνήθης στο εμπόριο, κατάλληλη, άψογη και τέτοια ώστε να είναι κατάλληλη για την προστασία των παραδοτέων συμβατικών ειδών μέχρι τον καθορισμένο προορισμό ή τόπο εγκατάστασης. Δικαιούμαστε, αλλά δεν είμαστε υποχρεωμένοι, να επιστρέψουμε τη συσκευασία με έξοδα και ευθύνη του συμβαλλόμενου ή να την διαθέσουμε με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον σύμφωνα με τους κανόνες διαχείρισης της ανακύκλωσης που ισχύουν κατά το χρόνο παράδοσης.

 

Τμήμα 7: Τιμολόγηση, τεκμηρίωση:

7.1. Τα τιμολόγια, τα δελτία αποστολής και τα δελτία αποστολής προσδιορίζουν τα βασικά στοιχεία της παραγγελίας. Κάθε αποστολή, συμπεριλαμβανομένων των ταχυδρομικών δεμάτων, πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο συσκευασίας με ακριβή περιγραφή του περιεχομένου και τον αριθμό παραγγελίας.

7.2 . Το τιμολόγιο πρέπει να εκδίδεται προς την παραγγέλλουσα εταιρεία του ομίλου NOVOFERM και να αποστέλλεται σε ηλεκτρονική ή ψηφιοποιημένη μορφή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αναφέρεται στην παραγγελία ή παρακάτω.

- Novoferm GmbH, Schüttensteiner Str. 26, 46419 Isselburg - invoice@novoferm.com

- Novoferm Vertriebs GmbH, Schüttensteiner Str. 26, 46419 Isselburg (εμπόριο) - invoice@novoferm.de

- Novoferm Vertriebs GmbH, Industriestraße 12, 74336 Brackenheim (βιομηχανία) - invoice@novoferm.com

- Novoferm Spare Parts GmbH, Isselburger Straße 31, 46459 Rees - invoice.spc@novoferm.com

- DSS Docking Solution und Service GmbH, Springrad 4, 30419 Ανόβερο - invoice@mydocking.com

- Novoferm Verladetechnik und Service GmbH, Willi-Bleicher-Straße 7, 52353 Düren - invoice.vsg@novoferm.com

- Novoferm tormatic GmbH, Eisenhüttenweg 6, 44145 Dortmund - rechnung@tormatic.de

- Novoferm Riexinger Türenwerke GmbH, Industriestraße 12, 74336 Brackenheim - invoice@riexinger.com

- Novoferm Siebau GmbH, Backeswiese 23, 57223 Kreuztal - invoice@siebau-cargotore.com

Εφόσον συμφωνηθεί ή απαιτηθεί, δύο αντίγραφα αποστέλλονται ταχυδρομικώς στην έδρα της αντίστοιχης συνδεδεμένης εταιρείας (για τις διευθύνσεις, βλέπε πεδίο εφαρμογής των Όρων και Προϋποθέσεων Αγοράς).

7.3 Τα πρωτότυπα δελτία αποστολής πρέπει να επισυνάπτονται σε κάθε αποστολή. Σε όλα τα έγγραφα πρέπει να αναγράφεται ο πλήρης αριθμός παραγγελίας, ο αριθμός προμήθειας, το κέντρο κόστους, ο αριθμός του είδους και ο αιτών. Εάν λείπουν αυτές οι πληροφορίες, τα τιμολόγια δεν μπορούν να ελεγχθούν και δεν οφείλονται προς πληρωμή.

7.4. Όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για την παραλαβή, τη λειτουργία, τη συντήρηση και τις επισκευές, ιδίως οι εκθέσεις δοκιμών και τα εγχειρίδια επισκευών, πρέπει να μας αποστέλλονται από τον ανάδοχο σε αναπαραγώγιμη μορφή δωρεάν με την παράδοση ή να μας διατίθενται σε τυποποιημένες μορφές αρχείων (π.χ. λήψη PDF). Ωστόσο, πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς το αργότερο 5 ημέρες μετά την παραλαβή του τιμολογίου. Η περίοδος πληρωμής δεν αρχίζει πριν από την πλήρη παραλαβή των συμφωνηθέντων εγγράφων σύμφωνα με το τμήμα 7 και των συνοδευτικών εγγράφων και πιστοποιητικών σύμφωνα με το τμήμα 2.3.

 

Τμήμα 8: Όροι πληρωμής:

8.1. Η πληρωμή πραγματοποιείται σύμφωνα με τα συμφωνηθέντα, αλλά όχι πριν από την εκπλήρωση των αντίστοιχων υποχρεώσεων εκτέλεσης από τον ανάδοχο, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά. Μια παράδοση/υπηρεσία που εκτελείται πριν από τη συμφωνηθείσα ημερομηνία δεν επηρεάζει την περίοδο πληρωμής που συνδέεται με την ημερομηνία αυτή.

8.2 Εάν δεν έχει γίνει συμφωνία πληρωμής, το τιμολόγιο εξοφλείται μετά την παράδοση και την εκτέλεση και την παραλαβή του τιμολογίου στην κεντρική λογιστική μας υπηρεσία εντός 14 ημερών με έκπτωση 3% ή μετά από 30 ημέρες αυστηρά καθαρή. Η πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί μόλις ο οφειλέτης δώσει εντολή στην τράπεζά του να εκτελέσει το έμβασμα, εφόσον υπάρχουν επαρκή κεφάλαια.

8.3. Ο τρόπος πληρωμής εναπόκειται στη διακριτική μας ευχέρεια.

8.4 Τυχόν υφιστάμενη υποχρέωση της Novoferm για την καταβολή τόκων υπερημερίας περιορίζεται σε τόκους ύψους πέντε ποσοστιαίων μονάδων πάνω από το βασικό επιτόκιο χωρίς την απόδειξη υψηλότερης ζημίας από τον ανάδοχο. Τόκοι υπερημερίας δεν οφείλονται.

8.5 Ο ανάδοχος μπορεί να συμψηφίζει μόνο αδιαμφισβήτητες ή νομίμως βεβαιωμένες απαιτήσεις.

 

Τμήμα 9: Ποιότητα και εγγύηση γενικά:

9.1. Ο ανάδοχος οφείλει άψογες παραδόσεις και υπηρεσίες. Ευθύνεται για τη διασφάλιση ότι το αντικείμενο της σύμβασης έχει τα συμφωνηθέντα ποιοτικά χαρακτηριστικά και ανταποκρίνεται στην προβλεπόμενη χρήση, στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, στις σχετικές νομικές διατάξεις και στους κανονισμούς και τις οδηγίες αρχών, επαγγελματικών ενώσεων και επαγγελματικών οργανώσεων και δεν παραβιάζει τα δικαιώματα τρίτων. Είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση ότι τα αγαθά έχουν τα καθορισμένα και ρητά ή σιωπηρά αναλαμβανόμενα χαρακτηριστικά σύμφωνα με τη σύμβαση κατά τη στιγμή της παράδοσης και ότι δεν παρουσιάζουν ελαττώματα που βλάπτουν τη χρήση, την κατανάλωση ή την επεξεργασία τους.

9.2. Ο Ανάδοχος πρέπει να δημιουργήσει και να διατηρεί ένα τεκμηριωμένο σύστημα διασφάλισης ποιότητας, κατάλληλο ως προς τον τύπο και το πεδίο εφαρμογής, το οποίο να ανταποκρίνεται στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Θα συντάσσει αρχεία, ιδίως των επιθεωρήσεων ποιότητας που διενεργεί, και θα τα θέτει στη διάθεσή του εφόσον του ζητηθεί. Ο ανάδοχος συναινεί με το παρόν σε ελέγχους ποιότητας για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος διασφάλισης ποιότητας από τη Novoferm ή έναν από τους εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους μας.

9.3. Σε περίπτωση υπηρεσιών μηχανικού, συμβούλων, λογισμικού ή τεκμηρίωσης και σε περίπτωση απόσπασης προσωπικού, ο ανάδοχος αναλαμβάνει απεριόριστη εγγύηση για την ορθότητα και την πληρότητα των γραπτών και προφορικών πληροφοριών και οδηγιών.

9.4 Ο ανάδοχος εγγυάται την εκτέλεση υπηρεσιών εκπαίδευσης, συντήρησης, επισκευής και γενικής επισκευής σε σχέση με τα παραδοθέντα συμβατικά είδη έναντι της συνήθους αμοιβής της αγοράς, καθώς και την παράδοση ανταλλακτικών και φθαρμένων μερών για περίοδο 15 ετών από την ημερομηνία εκπλήρωσης της σύμβασης.

 

Τμήμα 10: Γενική ευθύνη:

10.1. Ο ανάδοχος εγγυάται ότι τα προϊόντα που προμηθεύει είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα και αναλαμβάνει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει στο εσωτερικό της εταιρείας, εάν εγερθεί εναντίον μας αξίωση από τρίτους λόγω ζημιών που προκάλεσε ο ανάδοχος.

10.2. Στο πλαίσιο της ευθύνης για τα προϊόντα, ο Ανάδοχος υποχρεούται επίσης να επιστρέψει τυχόν δαπάνες που προκύπτουν από ή σε σχέση με ενέργεια ανάκλησης που πραγματοποιούμε εμείς. Ενημερώνουμε τον Ανάδοχο για το περιεχόμενο και την έκταση της ενέργειας ανάκλησης που πρόκειται να πραγματοποιηθεί -στο μέτρο του δυνατού και του εύλογου- και του δίνουμε τη δυνατότητα να σχολιάσει.

10.3. Ο Ανάδοχος πρέπει να διατηρεί ασφαλιστήριο συμβόλαιο επιχειρηματικής ευθύνης και αστικής ευθύνης προϊόντων με κάλυψη του κόστους ανάκλησης, το οποίο πρέπει να αποδεικνύεται κατόπιν αιτήματος και το οποίο πληροί τις απαιτήσεις του σκοπού χρήσης των αγαθών που είναι αναγνωρίσιμος στον Ανάδοχο. Ο Ανάδοχος δικαιούται να λάβει από εμάς τις πληροφορίες που απαιτούνται για την εκτίμηση κινδύνου.

10.4. Περαιτέρω αξιώσεις παραμένουν ανεπηρέαστες.

10.5 Ο Ανάδοχος ευθύνεται για ζημίες που προκαλούνται από καθυστέρηση στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο. Χωρίς απόδειξη, δικαιούμαστε να χρεώσουμε το 15% της συμφωνημένης καθαρής τιμής (βλ. όρο 5.1) του καθυστερημένου τμήματος της παράδοσης. Επιτρέπεται η απόδειξη ότι δεν έχει προκληθεί καμία ή μικρότερη ζημία.

10.6. Η ευθύνη για αξιώσεις αποζημίωσης που απορρέουν από αθέτηση της σύμβασης διέπεται από τις νομοθετικές διατάξεις. Λόγω του καθιερωμένου συστήματος διασφάλισης ποιότητας, σε περίπτωση ζημίας τεκμαίρεται υπαιτιότητα του Αναδόχου. Αποδεικτικά στοιχεία απαλλαγής είναι αποδεκτά.

10.7. Σε περίπτωση ανάληψης κινδύνου προμήθειας ή/και εγγύησης, ο Ανάδοχος ευθύνεται ανεξαρτήτως υπαιτιότητας.

 

Τμήμα 11: Περιουσιακά δικαιώματα:

11.1. Ο Ανάδοχος εγγυάται ότι τα παραδοθέντα αγαθά είναι απαλλαγμένα από δικαιώματα τρίτων. Αναφορές σε τέτοια δικαιώματα, επιφυλάξεις υπέρ τρίτων κ.λπ. είναι επίσης άσχετες με την παρούσα υποχρέωση εγγύησης, εάν προκύπτουν από τιμολόγια, δελτία αποστολής, επιβεβαιωτικές επιστολές κ.λπ. και ακόμη και εάν δεν αντιτασσόμαστε ρητά σε αυτές.

11.2. Εάν προβάλλονται εναντίον μας αξιώσεις από τρίτους άμεσα ή έμμεσα μέσω των πελατών μας για παραβίαση δικαιωμάτων ιδιοκτησίας, ο Ανάδοχος υποχρεούται να μας αποζημιώσει από όλες τις αξιώσεις και να μας επιστρέψει τα έξοδα της δικαστικής διαμάχης. Επιπλέον, δικαιούμαστε να ζητήσουμε από τον τρίτο την άδεια χρήσης των σχετικών ειδών παράδοσης ή υπηρεσιών με έξοδα του Αναδόχου.

11.3. Οι ανωτέρω διατάξεις δεν ισχύουν εάν ο Ανάδοχος έχει κατασκευάσει τα παραδοτέα σύμφωνα με έγγραφα, δείγματα, μοντέλα ή παρόμοιες προδιαγραφές που του έχουμε παράσχει και δεν γνωρίζει ή δεν οφείλει να γνωρίζει ότι ως εκ τούτου παραβιάζονται δικαιώματα βιομηχανικής ιδιοκτησίας.

 

Τμήμα 12: Εργαλεία:

12.1. Εάν δεν έχει συναφθεί σύμβαση για την παροχή εργαλείων, ισχύουν οι ακόλουθες συμφωνίες του τμήματος 12:

12.2. Εάν τα εργαλεία παρέχονται από εμάς, παραμένουν στην ιδιοκτησία μας. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μεταχειρίζεται τα εργαλεία σωστά και με προσοχή, να τα συντηρεί και να τα ασφαλίζει με δικά του έξοδα έναντι πυρκαγιάς, ζημιών από νερό και κλοπής. Ο Ανάδοχος μας εκχωρεί με το παρόν όλες τις αξιώσεις αποζημίωσης που απορρέουν από την ασφάλιση αυτή. Αποδεχόμαστε την εκχώρηση.

12.3 Τα εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τις παραγγελίες μας. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ή μετά τη λήξη της συμβατικής σχέσης, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε την επιστροφή των εργαλείων. Τα δικαιώματα παρακράτησης του αναδόχου επί των εργαλείων αποκλείονται ρητά.

 

Τμήμα 13: Επισκέψεις αντιπροσώπων:

Αντιπροσωπευτικές επισκέψεις είναι δυνατές μόνο μετά από προηγούμενη συμφωνία ραντεβού.

 

Τμήμα 14: Εκχώρηση απαιτήσεων:

Απαγορεύεται η εκχώρηση των απαιτήσεων του Αναδόχου χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας.

 

Τμήμα 15: Δικαίωμα ακύρωσης σε ειδικές περιπτώσεις:

Έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση ή να καταγγείλουμε τη σύμβαση χωρίς προειδοποίηση σε περίπτωση που ζητηθεί διαδικασία αφερεγγυότητας κατά της περιουσίας του Αναδόχου, σε περίπτωση δυσκολιών πληρωμής ή παράδοσης που δεν είναι απλώς προσωρινές, σε περίπτωση αδικαιολόγητης αναστολής πληρωμών που δεν είναι απλώς προσωρινή ή σε περίπτωση που ζητηθεί διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμού (moratorium).

 

Τμήμα 16: Επεξεργασία δεδομένων:

Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι τα δεδομένα σχετικά με τις επιχειρηματικές συναλλαγές υποβάλλονται σε επεξεργασία εντός της εταιρείας μας και διατηρούμε το δικαίωμα να διαβιβάσουμε τα δεδομένα που απαιτούνται για τη λήψη πιστωτικής προστασίας στον ασφαλιστικό φορέα. Στις περιπτώσεις του άρθρου 13 του ΓΚΠΔ, παρέχουμε πληροφορίες για την προστασία των δεδομένων για τα πρόσωπα που είναι εξουσιοδοτημένα να επεξεργάζονται δεδομένα.

 

Τμήμα 17: Συμμόρφωση με τις νομικές διατάξεις

 

17.1 Απαγορεύσεις εισαγωγής και εμπορίου, κανονισμοί προϊόντων, υλικά σύγκρουσης

17.1.1Για παραδόσεις από άλλες χώρες της ΕΕ, στο δελτίο αποστολής πρέπει να επισυνάπτεται δωρεάν ένα τελωνειακό τιμολόγιο (3 αντίγραφα) και ένα έγκυρο αποδεικτικό καταγωγής για τον προτιμησιακό τελωνισμό εισαγωγής (δήλωση καταγωγής, πιστοποιητικό κυκλοφορίας κ.λπ.).

17.1.2. Ο εξαγωγικός εκτελωνισμός πραγματοποιείται από τον Ανάδοχο με δικά του έξοδα και ευθύνη. Σε περίπτωση παραδόσεων αγαθών που δεν έχουν κατασκευαστεί στη Γερμανία και αγαθών που υπόκεινται σε εκτελωνισμό, πρέπει να επισυνάπτεται στα αγαθά μια δήλωση προ-προμηθευτή στην οποία να αναφέρεται ο αριθμός παραγγελίας μας.

17.1.3. Εάν ο Ανάδοχος δεν κάνει αντίστοιχη αναφορά στην προσφορά του ή στην επιβεβαίωση παραγγελίας, μπορούμε να υποθέσουμε ότι δεν απαιτούνται άδειες εξαγωγής στη χώρα κατασκευής. Σε περίπτωση που ωστόσο απαιτούνται άδειες εξαγωγής, αυτές θα πρέπει να τις προμηθευτεί ο Ανάδοχος με δικά του έξοδα και ευθύνη.

17.1.4 Ο Ανάδοχος εγγυάται ότι όλα τα συμβατικά είδη, τα μέρη και τα υλικά τους μπορούν να μας παραδοθούν σύμφωνα με τη νομοθεσία χωρίς να παραβιάζονται οι νόμιμες ή επίσημες απαγορεύσεις εισαγωγής και εμπορίου.

17.1.5 Ο Ανάδοχος βεβαιώνει ότι τα υλικά που περιέχονται στα είδη παράδοσης δεν προέρχονται από περιοχές συγκρούσεων και υψηλού κινδύνου κατά την έννοια της κατευθυντήριας γραμμής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον εντοπισμό περιοχών συγκρούσεων και υψηλού κινδύνου και άλλων κινδύνων στην εφοδιαστική αλυσίδα και ότι ο Πωλητής έχει καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια για να επαληθεύσει την προέλευση των υλικών. Αναμένεται η συμμόρφωση με την Καθοδήγηση του ΟΟΣΑ για τη δέουσα επιμέλεια για υπεύθυνες αλυσίδες εφοδιασμού ορυκτών από περιοχές που επηρεάζονται από συγκρούσεις και περιοχές υψηλού κινδύνου. Ο ανάδοχος παρέχει όλα τα σχετικά έγγραφα που αποδεικνύουν τη συμμόρφωση με αυτές τις υποχρεώσεις κατόπιν αιτήματος.

17.1.6. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του αναδόχου και των αντιπροσώπων του με τις εν λόγω υποχρεώσεις, έχουμε το δικαίωμα να αποχωρήσουμε από τη σύμβαση χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις ή να καταγγείλουμε τη σύμβαση εκτάκτως. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μας αποζημιώσει για αποζημιώσεις, έξοδα και συνέπειες άλλων μειονεκτημάτων που προκύπτουν από την παραβίαση αυτών των υποχρεώσεων.

 

17.2. ΡΎΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΜΒΈΛΕΙΑΣ

17.2.1 . Ο Προμηθευτής εγγυάται ότι όλες οι ουσίες, τα παρασκευάσματα και τα προϊόντα που περιέχονται στα είδη παράδοσης και στα μέρη και τις συσκευασίες τους έχουν καταχωριστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κανονισμού REACH (κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 1907/2006). Ο Προμηθευτής παρέχει όλα τα σχετικά δελτία δεδομένων ασφαλείας και άλλες απαραίτητες πληροφορίες κατόπιν αιτήματος.

17.2.2. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του Προμηθευτή και των αντιπροσώπων του με τις εν λόγω υποχρεώσεις, έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις ή να καταγγείλουμε τη σύμβαση εκτάκτως. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μας αποζημιώσει για ζημίες, έξοδα και συνέπειες άλλων μειονεκτημάτων που προκύπτουν από την παραβίαση των υποχρεώσεων αυτών.

 

17.3 Περιβαλλοντική διαχείριση

17.3.1. Ο Ανάδοχος εγγυάται ότι έχει δημιουργήσει και διατηρεί αποτελεσματικό σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης για την εταιρεία του. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά σε μεμονωμένες περιπτώσεις, το σύστημα διασφάλισης ποιότητας πρέπει να πληροί τουλάχιστον τις απαιτήσεις της τελευταίας έκδοσης του DIN EN ISO 14001.

17.3.2. Οι ανάδοχοι που δεν διαθέτουν τέτοια πιστοποίηση καλούνται να

  • να επιδιώξουν την πιστοποίηση

  • να διατηρούν πρόγραμμα προστασίας του περιβάλλοντος

  • να γνωρίζουν τους περιβαλλοντικούς νόμους και τα σχετικά διατάγματα και κανονισμούς και να τους τηρούν

  • να ενημερώνεται για τις νομικές αλλαγές

  • να καταγράφουν και να µετρούν τις περιβαλλοντικές πτυχές και επιπτώσεις και να εξάγουν από αυτές τα κατάλληλα προγράµµατα βελτίωσης

  • να εκπαιδεύει τους εργαζομένους σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον

 

17.4 Κυκλική οικονομία και διάταγμα περί συσκευασίας

17.4.1. Ο Ανάδοχος εγγυάται ότι όλες οι ουσίες, τα παρασκευάσματα και τα προϊόντα που περιέχονται στα είδη παράδοσης και στα μέρη και τις συσκευασίες τους έχουν αντιμετωπιστεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του διατάγματος περί κυκλικής οικονομίας και συσκευασίας. Ο Ανάδοχος οφείλει να προσκομίσει όλα τα σχετικά έγγραφα που αποδεικνύουν τη συμμόρφωση με τις εν λόγω υποχρεώσεις κατόπιν αιτήματος.

17.4.2 . Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του αναδόχου και των αντιπροσώπων του με τις εν λόγω υποχρεώσεις, έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις ή να καταγγείλουμε τη σύμβαση εκτάκτως. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μας αποζημιώσει για αποζημιώσεις, έξοδα και συνέπειες άλλων μειονεκτημάτων που προκύπτουν από την παραβίαση αυτών των υποχρεώσεων.

 

17.5 Κανονισμός για τα δομικά προϊόντα, BauPG

17.5.1 Ως προμηθευτής προϊόντων κατασκευής ή εξαρτημάτων τους, ο Ανάδοχος εγγυάται ότι αυτά συμμορφώνονται με τα πρότυπα ή τις εγκρίσεις προϊόντων της αρμόδιας αρχής και ότι τεκμηριώνονται και παραδίδονται σύμφωνα με τις διατάξεις του κανονισμού για τα προϊόντα κατασκευής (BauprodukteVO) και του νόμου για τα προϊόντα κατασκευής (BauPG). Ο Ανάδοχος διατηρεί τις δημοσιευμένες δηλώσεις απόδοσης διαθέσιμες στο Διαδίκτυο για ανάκτηση σύμφωνα με το νόμο για τουλάχιστον δέκα έτη μετά την παράδοση και παρέχει όλα τα σχετικά έγγραφα που αποδεικνύουν τη συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις αυτές κατόπιν αιτήματος.

17.5.2 . Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του Αναδόχου και των αντιπροσώπων του με αυτές τις υποχρεώσεις, έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις ή να καταγγείλουμε τη σύμβαση εκτάκτως. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μας αποζημιώσει για αποζημιώσεις, έξοδα και συνέπειες άλλων μειονεκτημάτων που προκύπτουν από την παραβίαση αυτών των υποχρεώσεων.

 

Τμήμα 18: Συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις δέουσας επιμέλειας στην αλυσίδα εφοδιασμού

(Κώδικας δεοντολογίας της Novoferm για τους προμηθευτές)

Ο ανάδοχος αναλαμβάνει την υποχρέωση - ακόμη και αν δεν έχει (ακόμη) άμεση νομική υποχρέωση να συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις δέουσας επιμέλειας στις αλυσίδες εφοδιασμού του σύμφωνα με τον νόμο περί δέουσας επιμέλειας στην αλυσίδα εφοδιασμού (LksG ) - να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις υποχρεώσεις που ρυθμίζονται σε αυτόν βάσει του κώδικα δεοντολογίας της Novoferm για τους προμηθευτές. Η τρέχουσα έκδοση δημοσιεύεται στη διεύθυνση https://www.novoferm.com/de/κώδικας δεοντολογίας προμηθευτών.

 

Τμήμα 19: Επιλογή δικαίου για διεθνείς επιχειρηματικές συναλλαγές

Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις και το σύνολο της έννομης σχέσης μεταξύ εμάς και του Αναδόχου διέπονται από το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, με εξαίρεση τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τις Συμβάσεις Διεθνούς Πώλησης Εμπορευμάτων της 11ης Απριλίου 1980 (CISG - "Σύμβαση της Βιέννης για τις Πωλήσεις").

 

Τμήμα 20: Εφαρμοστέα συμβατική γλώσσα, κανόνες ερμηνείας

20.1. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, η γλώσσα της σύμβασης είναι η γερμανική. Εάν, εκτός από την επιβεβαίωση παραγγελίας στα γερμανικά, υπάρχει έκδοση στη γλώσσα του πελάτη ή σε άλλη ξένη γλώσσα, η γερμανική έκδοση και μόνο είναι καθοριστική για την ερμηνεία της σύμβασης. Εάν υπάρχει μόνο επιβεβαίωση παραγγελίας σε ξένη γλώσσα, το κείμενό της μεταφρασμένο στα γερμανικά είναι καθοριστικό για την ερμηνεία.

20.1. Εάν υπάρχει διαφωνία μεταξύ των συμβαλλομένων μερών σχετικά με τη διατύπωση μιας μετάφρασης σύμφωνα με την παράγραφο (1), ανατίθεται από κοινού και με έξοδα και των δύο μερών σε δημόσια διορισμένο μεταφραστή εγγράφων, του οποίου η διατύπωση της μετάφρασης είναι καθοριστική για την ερμηνεία της σύμβασης.

20.3. Εάν το ζήτημα της ερμηνείας της σύμβασης ή του εφαρμοστέου κειμένου δεν μπορεί να αποσαφηνιστεί με αμοιβαία συμφωνία, το αρμόδιο δικαστήριο καθορίζει ανεξάρτητα τη βάση της ερμηνείας.

 

Τμήμα 21: Τόπος εκπλήρωσης, τόπος δικαιοδοσίας

21.1 Εάν ο Ανάδοχος είναι έμπορος κατά την έννοια του γερμανικού εμπορικού κώδικα (HGB), νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό ταμείο δημοσίου δικαίου, ο τόπος εκπλήρωσης των συμβατικών υποχρεώσεων του Αναδόχου έναντι του

 

  • Novoferm GmbH με έδρα 46419 Isselburg-Werth.

  • Novoferm Vertriebs GmbH με έδρα D-46419 Isselburg-Werth

  • Novoferm Spareparts GmbH με έδρα D-46459 Rees

  • DSS Docking Solution und Service GmbH που εδρεύει στο D-30419 Hannover

  • Novoferm Verladetechnik GmbH με έδρα στο D-52353 Düren

  • Novoferm tormatic GmbH με έδρα στο D-44145 Dortmund

  • Novoferm Riexinger Türenwerke GmbH με έδρα στο D-74336 Brackenheim-Hausen

  • Novoferm Siebau GmbH με έδρα στο D-57223 Kreuztal.

 

21.2. Εάν ο ανάδοχος είναι έμπορος κατά την έννοια του γερμανικού εμπορικού κώδικα (HGB), νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό ταμείο δημοσίου δικαίου ή δεν έχει έδρα στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας, αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα από τη συμβατική σχέση με τον

 

  • Novoferm GmbH D-46419 Isselburg-Werth (AG Bocholt)

  • Novoferm Vertriebs GmbH D-46419 Isselburg-Werth (AG Bocholt)

  • Novoferm Spareparts GmbH D-46459 Rees (AG Coesfeld)

  • DSS Docking Solution und Service GmbH D-30175 Ανόβερο (AG Ανόβερο)

  • Novoferm Verladetechnik GmbH D-52353 Düren (AG Düren)

  • Novoferm tormatic GmbH D-44145 Dortmund (AG Dortmund)

  • Novoferm Riexinger Türenwerke GmbH D-74072 Heilbronn/Neckar (AG Heilbronn)

  • Novoferm Siebau GmbH D-46459 Rees (AG Coesfeld).

 

Αυτό ισχύει αναλόγως και για τις δικαστικές διαδικασίες κατά του αναδόχου. Ωστόσο, έχουμε επίσης το δικαίωμα, κατά τη διακριτική μας ευχέρεια, να προσφύγουμε νομικά στην έδρα του αναδόχου.

 

Τμήμα 23: Διάφορα:

23.1. Η ακυρότητα μεμονωμένων διατάξεων των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων Αγοράς δεν επηρεάζει την ισχύ των υπόλοιπων διατάξεων.

23.2. Όλες οι συμφωνίες που συνάπτονται μεταξύ εμάς και του αναδόχου με σκοπό την εκτέλεση της σύμβασης πρέπει να επιβεβαιώνονται σε ηλεκτρονική μορφή κειμένου για λόγους απόδειξης.

 

 

II Συμπληρωματικοί όροι για τις συμβάσεις αγοράς

 

στο τμήμα 4: Παράδοση:

4.1 Η περίοδος παράδοσης αρχίζει από την ημερομηνία της δεσμευτικής παραγγελίας σύμφωνα με το τμήμα 2.

re 4.2 Ο κίνδυνος μεταβιβάζεται σε εμάς με την κανονική παράδοση των αγαθών (DDP Incoterms® 2020).

 

στην ενότητα 9: Εγγύηση:

9.2 Θα ειδοποιήσουμε αμέσως για τυχόν ζημιές κατά τη μεταφορά ή εμφανή ελαττώματα. Θα επιθεωρήσουμε τα εμπορεύματα για αναγνωρίσιμα ελαττώματα στον βαθμό και το συντομότερο δυνατό κατά τη συνήθη πορεία των εργασιών. Τυχόν ελαττωματικά μέρη που ανακαλύπτονται θα διαχωρίζονται και θα αναφέρονται αμέσως. Εάν διαπιστωθούν άλλα ελαττώματα, θα πρέπει να αναφερθούν αμέσως μετά την ανακάλυψή τους. Ο ανάδοχος παραιτείται από την ένσταση της εκπρόθεσμης αναγγελίας ελαττωμάτων (§§ 377 (1) και (3) HGB) σε περίπτωση ελαττωμάτων εκτός από τα προφανή ελαττώματα.

9.3. Εάν επαναποστείλουμε τα εμπορεύματα στο πλαίσιο της συνήθους λειτουργίας της επιχείρησης και ο Ανάδοχος το γνωρίζει αυτό, η προθεσμία για την επιθεώρηση και την αναγγελία ελαττωμάτων παρατείνεται αναλόγως.

9.4 Με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων αναγωγής σύμφωνα με τα άρθρα 327u, 445a και 478 του γερμανικού αστικού κώδικα (BGB), ο Ανάδοχος παρέχει την ακόλουθη εγγύηση για αγαθά που δεν έχουν παραδοθεί σύμφωνα με τα συμφωνηθέντα ή είναι ελαττωματικά:

Εξακολουθούμε να έχουμε δικαίωμα επιλογής μεταξύ μεταγενέστερης παράδοσης και μεταγενέστερης βελτίωσης, ακόμη και αν το ελάττωμα γίνεται αντιληπτό μόνο κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας ή της μεταποίησης. Αντί της βελτίωσης, έχουμε το δικαίωμα, με την επιφύλαξη των λοιπών αξιώσεών μας, να αποκαταστήσουμε το ελάττωμα μόνοι μας ή να το αποκαταστήσουμε με έξοδα του αναδόχου, εάν και εφόσον δεν είναι δυνατόν να ενημερώσουμε τον ανάδοχο εκ των προτέρων για το ελάττωμα και την επαπειλούμενη ζημία ή εάν ο ανάδοχος δεν εκπληρώνει αμέσως τη σύμβαση ή αρνείται τη μεταγενέστερη εκπλήρωση παρά την ειδοποίηση για το ελάττωμα και την επαπειλούμενη ζημία. Το ίδιο ισχύει και αν ο ανάδοχος δεν έχει αποκαταστήσει το κοινοποιηθέν ελάττωμα ή δεν έχει παραδώσει αντικαταστάτη εντός περιόδου 2 εβδομάδων. Εάν ο ανάδοχος αφήσει να παρέλθει αχρησιμοποίητη η προθεσμία των 2 εβδομάδων που έχει οριστεί με την κοινοποίηση των ελαττωμάτων, έχουμε το δικαίωμα να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση και να απαιτήσουμε την επιστροφή των εξόδων και την αποζημίωση για απώλεια εμπιστοσύνης ή ζημίες αντί της εκτέλεσης. Μετά την εκπνοή της προθεσμίας, δεν είμαστε πλέον υποχρεωμένοι να δεχθούμε την εκ των υστέρων εκπλήρωση.

9.7. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά ή εάν ο νόμος δεν προβλέπει μεγαλύτερες προθεσμίες, η περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παράδοση, είναι 36 μήνες για όλες τις αξιώσεις εγγύησης και ελαττωμάτων και αναστέλλεται με την παραλαβή της γραπτής ειδοποίησής μας για τα ελαττώματα για τη διάρκεια της επιθεώρησης του αναδόχου και της επακόλουθης αλληλογραφίας - αλλά σε κάθε περίπτωση για 3 μήνες. Για αναγνωρισμένα ελαττώματα, επισκευασμένα ή αντικατασταθέντα αγαθά, η προθεσμία αρχίζει εκ νέου μετά την παραλαβή της βεβαίωσης, την αποδοχή της επισκευής ή την παράδοση των αγαθών αντικατάστασης, εφόσον ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει ρητά μεταγενέστερη εκτέλεση ως ένδειξη καλής θέλησης ή δεν αντιτίθεται ρητά στην επανέναρξη της προθεσμίας με την αποδοχή της επισκευής ή την παράδοση των αγαθών αντικατάστασης.

 

III Συμπληρωματικοί όροι για τις συμβάσεις έργου και εργασίας

Τμήμα 18: Εκτέλεση:

18.1. Ο Ανάδοχος εκτελεί τις εργασίες με δική του ευθύνη και με δικό του προσωπικό. Χωρίς την έγγραφη συγκατάθεσή μας, ο Ανάδοχος δεν επιτρέπεται να αναθέσει την εκτέλεση των εργασιών εν όλω ή εν μέρει σε τρίτους.

18.2. Η αποθήκευση των αντικειμένων που απαιτούνται για την παροχή υπηρεσιών στις εγκαταστάσεις της Novoferm μπορεί να πραγματοποιείται μόνο στους διατιθέμενους αποθηκευτικούς χώρους. Ο ανάδοχος φέρει την πλήρη ευθύνη και το κόστος για τα αντικείμενα αυτά μέχρι τη μεταβίβαση του κινδύνου.

18.2. Ο ανάδοχος οφείλει να μας ενημερώνει αμέσως για τυχόν αλλαγές στο είδος της σύνθεσης του επεξεργασμένου υλικού ή στο σχέδιο σε σύγκριση με παρόμοιες υπηρεσίες που έχουν παρασχεθεί στο παρελθόν για εμάς.

18.3. Ο ανάδοχος πρέπει να μας ενημερώνει αμέσως εγγράφως για τυχόν ανησυχίες σχετικά με το είδος της εκτέλεσης που ζητείται από εμάς για σκοπούς απόδειξης.

18.4 Μεταγενέστερες αλλαγές στο περιεχόμενο της υπηρεσίας είναι επιτρεπτές, εφόσον η αλλαγή της υπηρεσίας είναι εύλογη για τον Ανάδοχο.

18.5 Εάν πρόκειται να υπάρξει απόκλιση από το συμφωνηθέν αντικείμενο των υπηρεσιών, ο Ανάδοχος δικαιούται να προβάλει πρόσθετες αξιώσεις ή αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα μόνο εάν έχει συναφθεί αντίστοιχη γραπτή συμπληρωματική συμφωνία πριν από την εκτέλεση.

 

Τμήμα 4: Παράδοση- Παραλαβή:

re 4.1. Η άφιξη του αντικειμένου της εκτέλεσης σε κατάσταση έτοιμη για παραλαβή είναι καθοριστική για την έγκαιρη παράδοση. Οι παραδόσεις πρέπει να αποστέλλονται κατά τρόπο ώστε να είναι έτοιμες για παραλαβή στον τόπο εκτέλεσης (καθορισμένος τόπος παραλαβής ή τόπος εκπλήρωσης, εάν δεν έχει καθοριστεί ο πρώτος) κατά την ημερομηνία εκτέλεσης. Σε περίπτωση μεταγενέστερων αλλαγών στην εκτέλεση, μπορεί να συμφωνηθεί νέα ημερομηνία παράδοσης κατόπιν αιτήματος του Αναδόχου.

4.2. Ο κίνδυνος μεταβαίνει σε εμάς με την παραλαβή της υπηρεσίας.

4.6 Εφόσον έχουν συμφωνηθεί πιστοποιητικά ελέγχου υλικών, αυτά αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της υπηρεσίας. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να παραλάβουμε τα αγαθά χωρίς πιστοποιητικό. Όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, οι πληροφορίες και τα συνοδευτικά έγγραφα που αφορούν το νομικό πλαίσιο (βλ. σημεία 2.3 και 17) σχετικά με το έργο ή μέρη αυτού πρέπει να είναι εγκαίρως διαθέσιμα για διασταύρωση πριν ή κατά την παραλαβή.

4.15 Η παραλαβή πραγματοποιείται ομοιόμορφα και μόνο μετά την ολοκλήρωση του έργου και μόνο αφού αποκατασταθούν τυχόν ελαττώματα που έχουν ήδη κοινοποιηθεί. Από την αναγγελία ολοκλήρωσης από τον ανάδοχο, την πληρωμή των υπηρεσιών, ιδίως των τμηματικών πληρωμών, τη θέση σε λειτουργία των κατασκευασμένων τμημάτων κ.λπ. δεν μπορεί να συναχθεί ότι οι υπηρεσίες θεωρούνται ότι έχουν γίνει αποδεκτές από εμάς ως απαλλαγμένες από ελαττώματα και σύμφωνες με τη σύμβαση.

 

Τμήμα 5: Τιμές:

5.3. Εάν το περιεχόμενο της υπηρεσίας μεταγενέστερα τροποποιηθεί, η αναπροσαρμογή των τιμών γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές πρόσθετες ή μειωμένες δαπάνες που απαιτούνται στην αρχική βάση υπολογισμού των τιμών παραγγελίας.

 

Τμήμα 9: Εγγύηση:

9.2 Έχουμε το δικαίωμα να επιλέξουμε μεταξύ μεταγενέστερης παράδοσης και μεταγενέστερης βελτίωσης.

9.3. Αντί της αποκατάστασης του ελαττώματος, έχουμε το δικαίωμα, με την επιφύλαξη των λοιπών αξιώσεών μας, να αποκαταστήσουμε το ελάττωμα μόνοι μας ή να το αποκαταστήσουμε από άλλους με έξοδα του αναδόχου, εάν και εφόσον δεν είναι δυνατόν να ενημερώσουμε τον ανάδοχο εκ των προτέρων για το ελάττωμα και την επαπειλούμενη ζημία ή εάν ο ανάδοχος δεν εκπληρώνει αμέσως τη σύμβαση ή αρνείται τη μεταγενέστερη εκπλήρωση παρά την ειδοποίηση για το ελάττωμα και την επαπειλούμενη ζημία. Εάν, παρά την κοινοποίηση του ελαττώματος και την απειλή επακόλουθης ζημίας, ο ανάδοχος δεν παράσχει αμελλητί μεταγενέστερη εκτέλεση ή αρνείται γενικά τη μεταγενέστερη εκτέλεση ή εάν δεν έχει αποκαταστήσει το κοινοποιημένο ελάττωμα με μεταγενέστερη βελτίωση ή δεν έχει παράσχει αντικατάσταση του ελαττωματικού τμήματος της υπηρεσίας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, δικαιούμαστε να καταγγείλουμε την ατομική σύμβαση εν όλω ή, σε περίπτωση αυτοτελών τμημάτων της υπηρεσίας, εν μέρει. Μετά την εκπνοή της προθεσμίας, δεν είμαστε πλέον υποχρεωμένοι να δεχθούμε μεταγενέστερη εκπλήρωση.

9.4. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά ή εάν ο νόμος δεν προβλέπει μεγαλύτερες προθεσμίες, η περίοδος εγγύησης αρχίζει μετά την ημέρα της παραλαβής ή κατά την παράδοση, εάν δεν προβλέπεται παραλαβή ή έχει γίνει παραίτηση από την παραλαβή, είναι 36 μήνες για όλες τις αξιώσεις εγγύησης και ελαττωμάτων και αναστέλλεται με την παραλαβή της γραπτής ειδοποίησής μας για ελαττώματα. Για επισκευασμένα ή αντικατασταθέντα αγαθά, η περίοδος αρχίζει εκ νέου μετά την αποδοχή της επισκευής ή την παράδοση των αγαθών αντικατάστασης.

9.5. Εάν το αντικείμενο της εκτέλεσης εργασιών υφίσταται περαιτέρω επεξεργασία από εμάς για τους πελάτες μας ή παραδίδεται περαιτέρω στους πελάτες μας, ο χρόνος αποδοχής από τον πελάτη μας είναι καθοριστικός για την έναρξη της προθεσμίας.

 

Τμήμα 10: Ευθύνη:

Τα έξοδα και οι ζημίες που προκύπτουν κατά την εκτέλεση της σύμβασης λόγω παραβίασης από τον ανάδοχο των ισχυόντων κανονισμών ασφαλείας, υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας και των κανονισμών πρόληψης ατυχημάτων βαρύνουν τον ανάδοχο. Ο Ανάδοχος είναι επίσης υπεύθυνος για την τήρηση των εν λόγω κανονισμών από τους υπεργολάβους του.

 

Τμήμα 19: Ακύρωση:

19.1. Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, ο Ανάδοχος έχει τα νόμιμα δικαιώματα σε περίπτωση ακύρωσης σύμφωνα με το άρθρο 648 BGB, αλλά υποχρεούται να παρέχει λεπτομέρειες σχετικά με τα εξοικονομηθέντα έξοδα. Ο Ανάδοχος οφείλει να αποδείξει την αδυναμία εξοικονόμησης δαπανών με εύλογο τρόπο, καθώς και τις υπηρεσίες που θεωρεί ότι έχουν παρασχεθεί ή παρασχεθεί εν μέρει.

19.2. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να μας παραχωρήσει τα δικαιώματα επί όλων των υπηρεσιών ή μερικών υπηρεσιών που θεωρεί ότι έχουν παρασχεθεί ή έχουν αρχίσει να παρέχονται, τα οποία θα πρέπει να μας μεταβιβαστούν σε περίπτωση ορθής εκπλήρωσης της σύμβασης. Κατά συνέπεια, ο Ανάδοχος μεταβιβάζει σε εμάς ιδίως την κυριότητα των αντίστοιχων αντικειμένων εκτέλεσης καθώς και τα συμφωνηθέντα δικαιώματα χρήσης των αποτελεσμάτων εργασιών ή των μερικών αποτελεσμάτων.

19.3. Ο Ανάδοχος υποχρεούται επίσης να μας παράσχει όλες τις άλλες πληροφορίες και τα έγγραφα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εκτέλεσης των εργασιών έναντι κατάλληλης αμοιβής.

19.4. Εάν καταγγείλουμε τη σύμβαση για σπουδαίο λόγο και εάν ο Ανάδοχος ευθύνεται γι' αυτό, θα αμείβεται μόνο για τις επιμέρους υπηρεσίες που παρασχέθηκαν μέχρι την παραλαβή της ειδοποίησης καταγγελίας και χρησιμοποιήθηκαν από εμάς.

19.5 Αυτό ισχύει επίσης σε περίπτωση που ο Ανάδοχος αναστείλει τις πληρωμές του ή έχει επιτρεπτώς ζητηθεί η έναρξη διαδικασίας αφερεγγυότητας ή ανάλογων διαδικασιών κατά των περιουσιακών του στοιχείων, οι διαδικασίες αυτές ανοίγονται ή το άνοιγμά τους απορρίπτεται λόγω έλλειψης περιουσιακών στοιχείων.

 

Οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις αντικαθιστούν τους Όρους και Προϋποθέσεις Αγοράς 03/2011 και ισχύουν για όλες τις συμβάσεις που συνάπτονται από 01/09/2024.

 

Isselburg-Werth τον Σεπτέμβριο του 2024

Η διοίκηση των εταιρειών του ομίλου Novoferm